Wiko

Wiko je brend sa juga Francuske. Ovaj mladi brend postoji tek nekoliko godina, ali se već izdvaja po svom unikatnom marketinškom pristupu. Wiko se trudi da sruši idolopoklonstvo prema poznatim gigantima i zadobije svoju vernu korisničku klijentelu uz pomoć svog francuskog šarma. Njihov nastup je opušten, a u isto vreme uliva poverenje. Njihovi mobilni telefoni su jedinstveni proizvodi, dizajnirani i stvoreni da zadovolje svačije potrebe. Wiko je zainteresovan za korisnika, pa se trudi da postigne pravi balans između tehnologije, dizajna, kvaliteta i cene svojih proizvoda. Misle da je njihova dužnost da posmatraju, analiziraju i razumeju šta svaki pojedinac očekuje od mobilnog telefona, pa nesebično dele svoju stručnost sa korisnicima. U svim svojim marketinškim potezima demistifikuju tehnologiju i drže se uverenja da je korisnik taj koji definiše svoj telefon, a ne obrnuto. Wiko konstantno radi na demokratizaciji visoke tehnologije i zato je veoma popularan među mladima.